Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • http://akademika.bg/?p=24851
    по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

    Comment


    • личи си че са чели темата във форума горките хора 63 страници
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
      sigpic

      Comment


      • Такааа.. днес покарах около 2 часа една Жужка. Нова кола, добра кола. Добре обезшумено купе, добър заводски саунд. Беше ми тясно обаче. То и 147 не е особено просторна, но за разлика от Жужа е по-добре според мен. Не ми беше особено уютно. Миризмата на нова пластмаса и текстил беше в повече. Подлакътника на шоферската седалка не го обичам по принцип, а този направо ми пречеше .. и май май не може да се регулира, не го разгледах. Лятната количка на малкия ми син се побра отзад. Относно динамиката .. ми мотора беше 1.6 JTDm - абсолютен мъртвец. Все едно карах служебното Добло 1.3 JTD. Има нещо като торк ама се усеща рано от 1500 до към 2500 и нагоре все едно само бръмчи, а нищо не се случва. Кефа е като те гледат останалите участници в движението, щото колата наистина на живо е красива. Вероятно с бензиновите агрегати и големия дизел нещата ще "звучат" по друг начин.
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
          Такааа.. днес покарах около 2 часа една Жужка. Нова кола, добра кола. Добре обезшумено купе, добър заводски саунд. Беше ми тясно обаче. То и 147 не е особено просторна, но за разлика от Жужа е по-добре според мен. Не ми беше особено уютно. Миризмата на нова пластмаса и текстил беше в повече. Подлакътника на шоферската седалка не го обичам по принцип, а този направо ми пречеше .. и май май не може да се регулира, не го разгледах. Лятната количка на малкия ми син се побра отзад. Относно динамиката .. ми мотора беше 1.6 JTDm - абсолютен мъртвец. Все едно карах служебното Добло 1.3 JTD. Има нещо като торк ама се усеща рано от 1500 до към 2500 и нагоре все едно само бръмчи, а нищо не се случва. Кефа е като те гледат останалите участници в движението, щото колата наистина на живо е красива. Вероятно с бензиновите агрегати и големия дизел нещата ще "звучат" по друг начин.
          Да , при 1750 Тби ... нещата наистина звучат различно.
          Не мисля ,че подлакатника е проблем. За мен това е успешен модел и то обективно успешен. в Италия е 6-ти по продажби и 2-ри в класа си. Само Голф се продава повече.
          Да не говорим , че КуВе-то също ще се конкурира успешно с бегачките в класа
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • И от кога трябва да се радваме, че на "родна земя" сме 6-ти по продажби и 2-ри в класа, след ГОУФ?!?!?!

            Аз си чакам някакви сериозни тестчета на Ку-Вето..
            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
            by RUBIG service

            Comment


            • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
              Да , при 1750 Тби ... нещата наистина звучат различно.
              Не мисля ,че подлакатника е проблем. За мен това е успешен модел и то обективно успешен. в Италия е 6-ти по продажби и 2-ри в класа си. Само Голф се продава повече.
              Да не говорим , че КуВе-то също ще се конкурира успешно с бегачките в класа
              Подлакътника е закрепен за шофьорската седалка и се мести заедно с нея, но не може да се регулира по височина, а седи доста височко.
              по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

              Comment


              • Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
                Подлакътника е закрепен за шофьорската седалка и се мести заедно с нея, но не може да се регулира по височина, а седи доста височко.
                При 156 е по същият начин и на мен поне ми е удобно. Другата ми кола е без подлакътник и в нея направо не знам къде да си дена ръката. Въпрос на вкус.
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  При 156 е по същият начин и на мен поне ми е удобно. Другата ми кола е без подлакътник и в нея направо не знам къде да си дена ръката. Въпрос на вкус.
                  Щом ти е удобно, значи си късметлия Въпроса е, че подлакътника е удобен само на едни, на други не е. Не може да бъде удобен за всички щом не се регулира. Баща ми кара с високо вдигнат подлакътник, като седнем в колата му с брат ми и веднага го смъкваме. И тримата сме еднакво високи.
                  Last edited by sa6o_roman; d.m.y г., 23:05.
                  по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
                    Иначе хубава статия си написал Саше
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Благодаря
                      по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                      Comment


                      • ...
                        Last edited by pooh; d.m.y г., 11:55.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                          Жулиета на Нюрборгринг 8.30.39. Само на 2 сек. от смятания за еталон, хечбек с предно Меган RS.

                          повече...

                          На мен са ми малко съмнителни тея времена, особенно на Лексус IS F...но все пак не е зле.
                          С риск феновете на напудрените Тавоти да ми скочат - IS-а изобщо не става за спортно каране, не знам кво са си мислили японците, като са боцнали вътре осмак с повече от 400 коня. С включена ESP Лексуса изобщо не ще да върви, с изключена е напълно неуправляем и се върти като пумпал, като натиснеш леко газта. Освен това недозавива ЗВЕРСКИ (вероятно поради ужасно тежкия матор отпред, който дърпа предницата като котва). Само вижте разликата между по-маломощното М3 и IS-F - феноменалните 21 секунди - това за Ринга е цяла вечност и означава, че Лексуса е практически неуправляем и може да оползотвори не повече от 200 к.с. от мощността си.

                          Аз още от миналия април ви разправям, че Жулиетата QV се държи феноменално на писта, ама никой не ми вярва. Фактът, че изпреварва Мазда 3 MPS с повече от 9 секунди, е повече от показателен. Щото тая Мазда (всъщност Форд Фикус) е забележителна, двигателят е просто фантастичен, а и окачването на стария Форд Фикус е много добро (помните един напълно цивилен нафтов Фикус кви времена даваше на Калояново).
                          Last edited by pinko; d.m.y г., 17:34.
                          Volvo XC90 D5 '06
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                          Lancia Ypsilon 1.2 '00



                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                          Comment


                          • Тия от alvolante малко ме съмняват... Времето на Лексуса е 8:18 мин, което пак е 13 сек по-бавно от М3 де.

                            http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

                            Иначе браво на Жулиетата, бая по-добро време е дала от 156 ГТА.
                            по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                            Comment


                            • Абсолютно невъзможно време е това на Жулиетата, ако е със серийно оборудване!
                              8:50 е най-доброто на което е способна!

                              ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

                              Сега като изгледах видиото , ясно се вижда , че не включват в обиколката почти цялата права.
                              Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                              Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                              "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                              When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                              Comment


                              • Значи Меган с 250 коня може да направи 8:28, Голфа с 211 може да направи 8:34, но Джуилета QV с 235 е абсолютно невъзможно да направи 8:30 ............
                                147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                                Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                                156 2.4 JTD - ex

                                Comment

                                Working...
                                X